Naziv aktivnosti: Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni (podukrep 16.4).
Vodilni partner partnerstva na projektu ”(Samo)Oskrbimo Ljubljano”, podjetje Kavarna Tiskarna d.o.o., je vzpostavitev najema programske opreme za spletno skupnostno naročanje in za zagon projekta ”(Samo)Oskrbimo Ljubljano” prejel sredstva iz naslova podukrepa 16.4. »Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni« iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije 2014-2020. Finančna pomoč »Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni« je sofinancirana iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP).
Več o projektu (SAMO)OSKRBIMO LJUBLJANO
Namen projekta je vzpostavitev in izvedba sodelovanja med slovenskimi pridelovalci kmetijskih proizvodov in posrednikom podjetjem Kavarna Tiskarna d.o.o., ki izvaja odkup in prodajo proizvodov končnim potrošnikom. Projekt ima namen:
- pomagati slovenskemu kmetu pri prodaji,
- pomagati slovenskemu potrošniku do cenovno dostopne kakovostne ekološke in lokalno pridelane hrane,
- povečati samooskrbo in privabljati mlade na področje zdrave prehrane,
- ubrati najkrajšo možno dobavno verigo,
- zmanjšati mobilnost, tako da bi bila transportna pot ponudnikov in kupcev najkrajša.
Projekt omogoča horizontalno in vertikalno sodelovanje kmetijskih pridelovalcev in njihovem povezovanju z ostalimi členi kratkih živilskih verig. Projektno partnerstvo v projektu ”(Samo)Oskrbimo Ljubljano” sestavlja petindvajset partnerjev. Poleg vodilnega partnerja je v projekt vključenih še 24 partnerskih kmetij, ki imajo v projektu vlogo dobaviteljev proizvodov.
Ostali člani partnerstva poleg vodilnega partnerja podjetja Kavarna Tiskarna d.o.o. so:
1. Janez
Jelčič
2. Romana
Jarc Sečnik
3. Tomaž
Prebil
4. Matjaž
Turinek s.p.
5. Bogdan
Drožina
6. Klavdija
Šorli
7. Jožefa
Mehak
8. Vida
Urbanček Kešnar
9. Jože
Kropivšek
10. Maja
Reja
11. Franc
Češarek
12. Janez
Novak
13. Primož
Krišelj
14. Franc
Logar
15. ZELENI
HIT, d.o.o.
16. Dane
Podmenik Adam
17. Janko
Jenko
18. Romana
Rejc
19. Peter
Cerkvenik
20. Anita
Ana Pestator
21. Arpad
Berki
22. Boris
Jakopin
23. Vesna
Klinc
24. Darja
Kürner
Pomen lokalne hrane in spodbujanje kratkih dobavnih verig sta uvrščeni med strateške usmeritve in glavne cilje slovenske kmetijske politike. Enake cilje zasleduje tudi projekt ”(Samo)Oskrbimo Ljubljano”, ki bo po sistemu kratkih dobavnih verig pripomogel k oskrbi Ljubljani z ekološkimi lokalno pridelanimi kmetijskimi proizvodi. Glavni cilji projekta so torej:
- povečati dostopnost in količino hrane, dobavljene preko kratkih dobavnih verig,
- okrepiti koncept skupnostnega nakupovanja,
- dvigniti pomen in ugled lokalno pridelane hrane.
Operativni oziroma specifični cilj projekta je dvigniti samooskrbo na urbanih območjih, pomagati slovenskemu kmetu, da proda več, in pomagati slovenskemu potrošniku, da prihrani pri stroških nakupa kakovostne lokalno pridelane hrane.
Pričakovani rezultati projekta
Pomemben del
projekta ”(Samo)Oskrbimo Ljubljano” je namenjen promocijskim aktivnostim, ki
so usmerjene v povečanje prepoznavnosti lokalnega trga in spodbujanje uporabe
kratkim dobavnih verig. Ob tem poteka tudi kampanja razširjanja rezultatov
projekta, katere namen je povečanje zanimanja in sodelovanja ciljnih skupin,
dvig osveščenosti med njimi ter obveščanje širše javnosti.
Glavno vlogo bo pri tem imel vodilni partner Kavarna Tiskarna d.o.o., ki razširja rezultate projekta in informira javnost vzporedno z različnimi promocijskimi aktivnostmi:
- promocijski dogodki, promocijski videospoti, predstavitveni dogodki in delavnice, promocijski material (letaki, vizitke, nakupovalne vrečke, majice...), medijske predstavitve, promocija in informiranje preko spleta, strokovni in poljudni članki itd.