Warning: mysqli::__construct(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100608 Library:30303 in /home/nakupujmoskupaj/public_html/app/Tygh/Backend/Database/Mysqli.php on line 40
Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Kaj je projekt Oskrbimo Ljubljano?

100 ljudi skupaj je močnejših od posameznika. Enak sistem velja tudi pri nakupih – 100 kupcev lahko kupuje ceneje kot en sam. Gre torej za preprosto idejo, kjer se vsi zainteresirani kupci ekoloških živil organiziramo v skupino, ki opravi skupinski nakup pri različnih slovenskih ponudnikih ekoloških in lokalno pridelanih živil.

Zaradi skupinskega nakupa lahko kot skupina dosežemo drugačno, praviloma nižjo, ceno za posamezne izdelke, zaradi česar bomo vsi člani v skupini plačevali manj. V teh kriznih časih pa vsak prihranjen evro pri hrani pride še kako prav!

Kaj moram storiti, da lahko naročam v okviru projekta Oskrbimo Ljubljano?

Najprej se vpišete v skupino, in sicer tako da izpolnete spletni prijavni obrazec, saj lahko le registrirani člani naročajo izdelke po znižani skupinski ceni! Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Več o tem si lahko preberete tudi v zavihku "Pridruži se nam".

Kje lahko dobim informacije o ponudnikih ekoloških in lokalnih izdelkov, ki so vključeni v projekt Oskrbimo Ljubljano?

Seznam vseh razpoložljivih izdelkov in cen si lahko ogledajo le naši registrirani člani skupine v spletni naročilnici Oskrbimo Ljubljano. Če še niste član, pa bi radi to postali, se v skupino vpišete tako, da opravite registracijo.

TODA POZOR: izdelke je možno naročiti le v času, ko je naročilnica odprta. Ko je skupinsko nakupovanje zaključeno, izdelkov ni več možno naročiti!

Kako hitro po oddaji naročila lahko prevzamem naročeno?

Prevzem je praviloma prvo sredo in četrtek po odprtju naročilnice. Takrat se ponudniki, člani in organizatorji dobimo pri gostilni Žibert v Ljubljani, kamor ponudniki pripeljejo naročeno blago, člani pa ga prevzmejo med 8. in 12. uro. Istočasno člani naročene izdelke tudi plačajo. Člani prejmejo vsa podrobna navodila o prevzemu naročenega na povratni mail po poslanem naročilu.

Kam pridem iskati naročilo, moram iti od ponudnika do ponudnika?

Nikakor ne. Bistvo skupinskega nakupa je ravno v tem, da član projekta Oskrbimo Ljubljano izdelke naroči pri ponudnikih iz različnih koncev Slovenije, prevzame pa jih naenkrat na enem mestu.

Kje in kdaj lahko prevzamem svoje naročilo?

Naročene izdelke lahko člani prevzamejo na dan dostave (praviloma prvo sredo in četrtek po odprtju naročilnice, med 8. in 12. uro) osebno pri gostilni Žibert, na Celovški cesti 335, 1210 Ljubljana-Šentvid.

Če nikakor ne morete sami prevzeti naročenega, se lahko dogovorimo tudi za dostavo na želeni naslov, vendar vas v tem primeru bremenimo še za doplačilo 7 EUR za dostavo znotraj Ljubljane (oddaljenost do 10 km) oziroma 12 EUR za dostavo izven Ljubljane, vendar največ 20 km iz Ljubljane.

Lahko oddamo naročilo tudi takrat, ko naročilnica ni odprta?

Naročate lahko le takrat, ko je sistem za naročanje odprt. Odprt pa je praviloma na vsake 14 dni med petkom in ponedeljkom. To pomeni, da ob preostalih dnevih ne morete dostopati do spletne naročilnice, saj je skupinsko nakupovanje takrat onemogočeno. Vse prijavljene člane o odprtju naročilnice obvestimo po e-pošti in drugih spletnih kanalih.

Lahko se zgodi, da pride do neaktivnosti dalj časa, ko so naročila zaprta in naročanje ni možno dalj časa. To se ponavadi dogaja, kadar odpravljamo kakšne težave oziroma izpopolnjujemo sistem. O tem vas tudi prek elektronske pošte naknadno in pravočasno obvestimo, tako da ste na tekočem z delovanjem projekta Oskrbimo Ljubljano.

Kako sveži so izdelki, kot na primer sadje in zelenjava, ob prevzemu?

Vso zelenjavo in sadje nam ponudniki dostavijo dobro uro pred vašim prihodom, tako vam lahko omogočamo, da v roke prejmete zgolj svežo zelenjavo in sadje. S ponudniki smo dogovorjeni, da vse sveže pridelke (sadje, zelenjava,...) naberejo največ 24 ur pred prevzemom.

Kaj lahko naredim, v primeru, da prevzamem naročilo in se izkaže, da nismo prejeli vseh izdelkov?

Na prevzemih dvakrat preverite, ali ste zbrali vse artikle na seznamu. Pozorni bodite predvsem na količine.

Če pa se slučajno zgodi, da šele doma ugotovite, da kakšen izdelek manjka, vam seveda v protivrednosti izdelka ponudnik bodisi vrne gotovino, bodisi se skupaj s ponudnikom dogovorimo, da omenjeni izdelek prevzamete ob naslednjem prevzemu ali pa ga celo naknadno prevzamete drug dan. V izjemnih primerih pa se lahko tudi dogovorimo, da manjkajoči izdelek dostavimo na vnaprej dogovorjeno lokacijo.

Pozabil/a sem geslo za vstop v skupino. Kaj sedaj?

Če pozabite geslo, ga lahko obnovite na povezavi "Obnovitev geslo (klikni)".

Kliknite torej na povezavo, vpišite svoj elektronski naslov in na vaš e-mail naslov bo sistem poslal zahtevo za novo geslo.

Ali lahko ob prevzemu plačam nakup s kartico?

Skupni znesek naročila (naveden je v pdf priponki oz. kopiji naročila, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov) poravnate v gotovini na licu mesta ob prevzemu naročenih izdelkov. Kakršnakoli druga plačila (bančno nakazilo, debetne kartice, kreditne kartice itd.) žal trenutno niso mogoča.

Ali dostavljate naročila tudi izven območja Ljubljane?

Po dogovoru naročene izdelke dostavimo tudi izven Ljubljane, vendar samo v oddaljenosti do 20 km iz Ljubljane. Pri tem vas bremenimo za doplačilo 12 EUR.

Ugotovil/a sem, da je prejeta gramaža izdelka manjša od naročene. Kaj sedaj?

Vsem članom priporočamo, da sadje in zelenjavo stehtajo in nam seveda sporočijo morebitno reklamacijo. Do sedaj s ponudniki nismo imeli takšnih in podobnih težav. Če se kaj takšnega zgodi, je dobro da stehtate vso zelenjavo, saj naš ponudnik za zelenjavo kdaj tudi kompenzira določeno zelenjavo, katere ni moč stehtati na gram natančno. To se lahko zgodi pri npr. bučah, glavah zelja ...

Do sedaj so resda bili odzivi ravno obratni, da je vedno kakšen gram viška; to je bil tudi naš pogoj ponudnikom, če želijo z nami sodelovati na dolgoročni osnovi.

Če torej opazite, da je količina izdelkov manjša od navedene v ponudbi, nas vsekakor kontaktirajte na oskrbimo.se@gmail.com in potrudili se bomo, da problem rešimo v čim krajšem možnem času.

Kako preverjate, ali so izdelki res ekološki in kakovostni?

Preden izdelek vključimo v ponudbo preverimo ponudnika in njegove izdelke z obiskom pri njem. Istočasno pa naše člane pozivamo, da nam sporočijo pohvale in graje za vse izdelke, ki jih naročijo. Na ta dva načina preverjamo kakovost.

Oznako "ekološko" pa imajo samo tisti izdelki, ki nosijo ekološki certifikat, kar tudi preverimo pred vključitvijo v ponudbo. Tukaj smo za vsakega ponudnika posebej dodali povezavo do njegovega eko certifikata.

Ali je res vse EKO?


Preden se odločim za priključitev v skupino, si želim ogledati ponudbo, vendar mi to ne uspe. Kje lahko vidim, katere kmetijo so vključene, od kod so, kaj pridelujejo in kako, kakšne so cene itn.?

Kmetije in drugi ponudniki vključeni v projekt Oskrbimo Ljubljano so opisani s kratkimi opisi. Nekatere izmed njih pa imajo celo svoje spletne strani, kjer lahko o njih izveste še več.

Preden jih vključimo na seznam, jih sami preverimo. Glede ponudbe posamezne kmetije pa se dogovarjamo za vsako naročilo posebej, kar pomeni, da pozovemo vse ponudnike na našem seznamu, da nam pošljejo svojo aktualno ponudbo, potem izberemo najboljše izdelke (po kakovosti in ceni) ter jih vključimo v naročilo. Nato pa našim članom pošljemo sporočilo o odprtju naročilnice in samo takrat lahko pregledajo ponudbo po kmetijah in se odločijo za naročilo.

Članstvo v Oskrbimo Ljubljano je brezplačno in brez obveznosti. Če se včlanite, boste ob naslednjem odprtem naročilu prejeli sporočilo ter dostop do celotne aktualne ponudbe. Takrat boste imeli 4 dni, da se odločite za naročilo.

Pri prevzemu sem prejel/a izdelke, ki so bili neuporabni (gnili, pokvarjeni). Kaj lahko naredim?

V tem primeru nam čimprej na naslov oskrbimo.se@gmail.com sporočite, da ste prejeli neustrezne izdelke. Poskrbeli bomo, da boste dobili vrnjeno kupnino ali pa vam bomo izdelke zamenjali.

V izogib takim situacijam, pa že ob predaji pridelkov preverite kvaliteto! V primeru, da niste zadovoljni, vam pridelka ni potrebno vzeti - ponudnik vam lahko ponudi zamenjavo ali pa vračilo kupnine.

Ker želimo od vas članov čim več povratnih informacij glede vaših naročil, vedno znova in znova preverjamo, če je bilo z vašim naročilom vse v najlepšem redu. Kajti vsi člani, ki naročamo, smo edini kriterij za kakovost. In če pride do teh neljubih dogodkov, tudi ustrezno ukrepamo!

Zakaj ne morem naročiti manjših količin živil, npr. par korenčkov, pol kilograma čebule itd.?

Zaradi ugodnejših cen živil pri skupinskem naročanju zelo majhne količine posameznega živila niso možne.

Kako vem, kdaj bo naslednji prevzem oz. skupnostni nakup?

Najprej se morate prijaviti/registrirati. Po uspešno opravljeni registraciji se logirate v polju "Prijava". V primeru, ko je naročilnica zaprta, žal naročanje ni možno.

Ko bo možnost skupnostnega naročanja, boste po vašem elektronskem naslovu prejeli obvestilo o tem.

Zakaj se včasih zgodi, da naročenega pridelka/izdelka potem na prevzemu ni na voljo?

Naši ponudniki kolikor se le da skrbno ocenijo svoje zaloge za vsako skupnostno naročanje sproti. A se vendar včasih še vedno zgodi, da zaradi višje sile (npr. vreme) kakšnega obljubljenega pridelka/izdelka na dostavi nato ni. Včasih za to izvemo dovolj zgodaj, da lahko vse člane o tem obvestimo (e-mail, SMS), spet drugič žal to časovno ni mogoče.

Pri tem projektu je v takšnih primerih potrebno obojestransko razumevanje (tako članov kot tudi ponudnikov in navsezadnje nas organizatorjev), saj je v takšnih primerih lahko vedno nekdo na koncu nezadovoljen.

Zakaj mnogi ponudniki naročene pridelke zavijajo v gore plastičnih vrečk?

Ekipa in nekateri ponudniki se zavedajo dejstva, da je potrebno plastične vrečke in drugo embalažo zmanjševati oz. jo vsaj pravilno ločevati. Žal pa marsikateri ponudniki velikokrat zaradi stiske s časom, finančnih razlogov in lažjega razdeljevanja vaših naročil nimajo druge možnosti, kot da za vas pridelke pripravijo prav v plastičnih vrečkah.

Vse ponudnike pred vsako oddajo opozorimo tudi na to, da naj dvakrat premislijo, predno se odločijo za plastične vrečke, a na koncu je odločitev na njihovi strani. Moramo pa poudariti, da kljub vsemu kar nekaj naših ponudnikov uporablja papirnate vrečke.

Vemo, da tudi zgledi vlečejo. Morda pa jim bodo tako sledili tudi drugi ponudniki. Spremembe se namreč ponavadi ne zgodijo čez noč, sploh, če niso “nujne”.